Meet the Friends | Hannah Stocking, Lele Pons & Twan Kuyper

Поділитися
Вставка
  • Опубліковано 10 лип 2019
  • JOIN MEMBERSHIPS HERE ▶ uaplus.org/CkS8bfIrm38QCSQeOqRxR4Ajoin
    GET YOUR MERCH HERE ▶ hannahstocking.co
    WATCH MORE ▶ uaplus.org/kanal/nFITK5u8zcZg6yY
    SUBSCRIBE HERE ▶ uaplus.org/CkS8bfIrm38QCSQeOqRxR4A
    THANKS FOR WATCHING! LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
    ---------------------------------------------------------
    FIND ME ON:
    Instagram | instagram.com/hannahstocking
    Twitter | twitter.com/hannahstocking
    Facebook | facebook.com/hstocking
    Merch | hannahstocking.co
    CAST:
    Hannah Stocking | uaplus.org
    Lele Pons | uaplus.org
    Twan Kuyper | uaplus.org
    Steven Spence | uaplus.org
    Adin Kolansky | instagram.com/adinkolansky
    Geraldine Moreno | instagram.com/geraldine_moreno_
    FOLLOW THE SHOTS FAMILY ▶ instagram.com/shots
    Shots Studios Channels:
    Anwar Jibawi | uaplus.org
    Awkward Puppets | uaplus.org
    Delaney Glazer | uaplus.org
    Hannah Stocking | uaplus.org
    Juanpa Zurita | uaplus.org
    Lele Pons | uaplus.org
    Rudy Mancuso | uaplus.org
    Shots Studios | uaplus.org
    Verticals | uaplus.org
    #Hannah
    #HannahStocking
  • Розваги

КОМЕНТАРІ • 2 591

  • Hannah Stocking
    Hannah Stocking  7 днів тому +1502

    Thanks for watching! 😘❤️ DON'T FORGET TO JOIN MEMBERSHIPS!! LINK IN BIO!!

    • michael hilbert
      michael hilbert 14 годин тому

      Hannah i heard you were in BOO 2 thats so cool

    • Mwanyuma Lubanda
      Mwanyuma Lubanda 19 годин тому

      😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 hi my name is is R-arthur highlights video

    • Mwanyuma Lubanda
      Mwanyuma Lubanda 19 годин тому

      Hi

    • Bailee Willett
      Bailee Willett 23 години тому

      ♥️

    • shelly stevens
      shelly stevens 2 дні тому

      EACJI😘

  • Jennifer Gomez
    Jennifer Gomez Годину тому

    Big fan

  • Laura_cz :D
    Laura_cz :D 4 години тому

    Dat ending bro!

  • Charlotte Tagicakibau
    Charlotte Tagicakibau 5 годин тому +1

    Hahaha lol the part when Matt said:”Hannah........y..you never told me that your friends are AWSOME that’s just DOPE!🤟🏼🤟🏼🤟🏼🤟🏼🤟🏼🤟🏼

  • Kimberly Montoya
    Kimberly Montoya 6 годин тому

    Why can't you comment on some videos

  • Ray Lau
    Ray Lau 8 годин тому

    3:00 wtf its alot faster

  • Ergi Nushi
    Ergi Nushi 9 годин тому

    Hhjni

  • Darron Min
    Darron Min 10 годин тому +1

    Hi

  • BTS obsessed
    BTS obsessed 13 годин тому +1

    Lol some dumb kid is gonna go around lighting their ass on fire while farting.....no joke they will.... I mean I nearly tried it too....

  • BTS obsessed
    BTS obsessed 13 годин тому +1

    Now he love loves ur friends more than u lol

  • BTS obsessed
    BTS obsessed 13 годин тому

    Lol could lele have found any bigger pants than that...... Lol she could fit her feet in 1 pair 6x lol 😂 lol 😂

  • BTS obsessed
    BTS obsessed 13 годин тому +4

    I wanna have the types of friends in the beginning of the video..... Just like u and lele's relationship

    • Ur mom Gay
      Ur mom Gay 12 хвилин тому

      BTS obsessed they are not friends anymore,this is a old video lele betrayed Hannah search it up

  • Cool Savage Avakins
    Cool Savage Avakins 15 годин тому +2

    Why was Matt wearing the same clothes for the whole video 😂

  • Gail Mcdonell
    Gail Mcdonell 16 годин тому

    Loollllll

  • Alii Watson
    Alii Watson 18 годин тому

    I’m a big big big fan

  • Snowball&Steven Adventures
    Snowball&Steven Adventures День тому

    Great vid

  • Snowball&Steven Adventures
    Snowball&Steven Adventures День тому

    I love your vidios

  • iska vevo
    iska vevo День тому +1

    I love this funny lady one luv Hannah 🤣❤️💋

  • Naz 2shady
    Naz 2shady День тому

    Are you actually bald

  • Ruffle Gaming
    Ruffle Gaming День тому

    0:13 the new fart detocter

  • Achi qsa
    Achi qsa День тому +1

    5:32 what song?

  • Hafiz White
    Hafiz White День тому +1

    I have a part 2 who's agree with me

  • Cristi Angel
    Cristi Angel День тому

    Bigggg like

  • Bree Huchin
    Bree Huchin День тому

    Love u hannah

  • Bree Huchin
    Bree Huchin День тому

    Love you guys

  • Bree Huchin
    Bree Huchin День тому

    The next day .....same clothes

  • Abood Gamer
    Abood Gamer День тому

    💍💍💍💍💍💍

  • harrys tay
    harrys tay День тому

    Hannah banana

  • Landless Gabi
    Landless Gabi День тому

    Can you do a sex video

  • Landless Gabi
    Landless Gabi День тому

    I love you 😘

  • Heidi Avila
    Heidi Avila День тому

    Hah funny

  • She r lien u Fleury
    She r lien u Fleury День тому +1

    OMG I HAVE THE SAME BIRTHDAY AS HANNAH😆SQWEEEE

  • Kyle Shepherd
    Kyle Shepherd 2 дні тому

    U guys are weird

  • Amy Tran
    Amy Tran 2 дні тому +1

    5:42 Hanna kinda looked like a priest in Vietnam

  • Opemiposi Olusinde
    Opemiposi Olusinde 2 дні тому

    This reminds me of amigos

  • Leopard Bra Brado
    Leopard Bra Brado 2 дні тому

    Hahaha nicee

  • GamerGirl Kyleigh
    GamerGirl Kyleigh 2 дні тому +1

    such a plot twist at the end

    • Leopard Bra Brado
      Leopard Bra Brado 2 дні тому

      Hi hannah i like your videos i wish i can see you iam from oman💋❤️

  • Ask to seduce Miss
    Ask to seduce Miss 2 дні тому +1

    AAm i the only one that thought the thumbnail looked like a video game trailer 😂m i the only one that thought the thumbnail looked like a video game trailer 😂

  • Hope Rainbow
    Hope Rainbow 2 дні тому

    If you people don’t find her funny , why take the time and watch her videos to comment something petty. Honestly I prefer if you people would just go sit down somewhere and go away.

    • Ask to seduce Miss
      Ask to seduce Miss 2 дні тому

      0:01 my 4yo brother would be hella mad if I did that 😂

  • Kyelli Trap fan
    Kyelli Trap fan 2 дні тому

    I subed

  • Breana
    Breana 2 дні тому

    none of this was funny..

  • xixzooo81xix
    xixzooo81xix 2 дні тому

    I she really Bold

  • Jarelyn Castillo
    Jarelyn Castillo 2 дні тому

    What happened to your teath

  • My Little Gryffindor
    My Little Gryffindor 2 дні тому

    ........What?

  • sana zaukari
    sana zaukari 2 дні тому +4

    Hanna’s brithday is February 4 EVEN MINESSSSS

  • Cora Mahoney
    Cora Mahoney 3 дні тому

    Stop being so negative and f off

  • Mhia diana
    Mhia diana 3 дні тому

    HAHAHAHAHAHA

  • Mirna's Lolli Adventures!
    Mirna's Lolli Adventures! 3 дні тому

    LOL

  • l GachaSilverWolf l
    l GachaSilverWolf l 3 дні тому

    Can everyone please stop hating on Hannah’s video?? She worked hard on this and if you don’t enjoy it go watch something else. Some people do enjoy her videos and it’s really rude to criticize her work.

  • Alesha Da unicorn
    Alesha Da unicorn 3 дні тому +1

    I’m not being rude but is that black teeth thing real? If it is I am fin with it I just wanted to know

  • Ronniesia Baylor
    Ronniesia Baylor 3 дні тому +1

    Hanna u know how to dress u always have a crop top and that is what I really want

  • Kian Nolan
    Kian Nolan 3 дні тому +1

    Btw did any one notice she coloured her teeth in but great vid still

  • Rayyan Al Harthy
    Rayyan Al Harthy 3 дні тому +1

    Hi hannah i like your videos i wish i can see you iam from oman💋❤️

  • Ynes Nowitski
    Ynes Nowitski 3 дні тому

    Hahaha nicee

  • Fri 9923
    Fri 9923 3 дні тому +1

    Parents . It’s okay to not let your kids follow their dreams. They’ll embarrasse/humiliate you in front of millions of people.

  • Gynxe-
    Gynxe- 3 дні тому

    _0:01__ my 4yo brother would be hella mad if I did that_ 😂

  • R O S E S X X X
    R O S E S X X X 3 дні тому +2

    Am i the only one that thought the thumbnail looked like a video game trailer 😂

  • Cassie
    Cassie 3 дні тому

    This looks so fun?

  • Amirah Adeshina
    Amirah Adeshina 3 дні тому

    So funny

  • Roz Roz
    Roz Roz 3 дні тому

    اني عربيه اتابعك ممكن تعملي ترجمه للعربيه على الڤيديوهات ارجوك🙏🏻

  • Alfonso Yanez
    Alfonso Yanez 3 дні тому

    I love your vid can you give me a phone I need one [email protected]

  • Veronica Zarco
    Veronica Zarco 3 дні тому

    omg poop

  • Olivia D herbalist
    Olivia D herbalist 3 дні тому

    Comment on my comment if u like lele More like if u like Hannah more

  • spill the tea
    spill the tea 4 дні тому +1

    if u don’t find it funny because you excepted it to be funny, you *clearly* don’t know Hannah

  • tiffernando13
    tiffernando13 4 дні тому

    I want to see lele phone soooooo badddd!!!!!!!

  • Nick Amp
    Nick Amp 4 дні тому

    Did she say " I found the best pussy"? 1:42

  • less kiss
    less kiss 4 дні тому

    and hope one day when I grow up to ur age, I can be exactly like you guys. Love you all, hope you keep posting videos! Love youuuu!!!!!😍🤗😍🤗😍🤗😍🤗😍🤗

    • I'm somebody
      I'm somebody 3 дні тому

      And this fine specimen is just the great example of a failed condom.

  • Paris Maloy
    Paris Maloy 4 дні тому

    You r so sweet

  • Andy Slachmuylders
    Andy Slachmuylders 4 дні тому

    who watches this shit, it's so cringe

  • Myron Rasberry
    Myron Rasberry 4 дні тому

    Hannah I've got your back if you need a wig I got one it's because of my sister don't ask

  • Jennifer Neace
    Jennifer Neace 4 дні тому

    Love you Hannah

  • Grace Romero-Done
    Grace Romero-Done 4 дні тому

    Did anyone notice that Hannah changed 3:09 and 3:47

  • Lol XD
    Lol XD 4 дні тому

    Ep 7, they all die in a plane accident. The true ending

  • javier Cool cat
    javier Cool cat 4 дні тому

    Thought I was watching a porno but this was a comedy video.

    • javier Cool cat
      javier Cool cat 2 дні тому

      I'm somebody got any sites? Tried to search porn on UAplus but I kept getting church links to stopping porn addiction😅

    • I'm somebody
      I'm somebody 3 дні тому +1

      Idk. I switched to porn, cus it was easier to explain.

  • MiaSeavey LimeLight4ever
    MiaSeavey LimeLight4ever 4 дні тому +1

    Its not that funny sorry

  • MiaSeavey LimeLight4ever
    MiaSeavey LimeLight4ever 4 дні тому +1

    Im only here for Lele lol

  • Smiley :D
    Smiley :D 4 дні тому

    the literal physical embodiment of the least common denominator

  • Marius M
    Marius M 4 дні тому

    single handedly the worst comedy ive seen in a year. lame glamorous. hahahahahahahahahah

  • Danny G
    Danny G 4 дні тому

    Can I dislike a video twice?

  • Indi Glasgow
    Indi Glasgow 4 дні тому

    #Hannah stocking

  • Indi Glasgow
    Indi Glasgow 4 дні тому

    #Hannah

  • Biruke Alemu
    Biruke Alemu 4 дні тому +8

    Explain why bald Hannah looks like the ancient one form doctor strange

  • Narmeen Naeem
    Narmeen Naeem 4 дні тому

    Idk what is happening

  • CRACK HEAD
    CRACK HEAD 4 дні тому +4

    Where are these outfits Hanna is wearing like sis we need to know

  • r Granger
    r Granger 4 дні тому +2

    I love this video hahahah

  • Sophie Calma-Holt
    Sophie Calma-Holt 4 дні тому +1

    Hannah I was watching ur "do I have a crush?" Video and you looked beautiful either way. I think you, Lele Kwan and the rest, have a really strong friendship. I live up to you guys and hope one day when I grow up to ur age, I can be exactly like you guys. Love you all, hope you keep posting videos! Love youuuu!!!!!😍🤗😍🤗😍🤗😍🤗😍🤗

  • Films Tale
    Films Tale 4 дні тому

    What happened to yous teeth ?

  • Carolina Maisto
    Carolina Maisto 4 дні тому +1

    Ahahahahahahaah this is so funny 😂😂love u💙

  • Haneen Alialgerbany
    Haneen Alialgerbany 4 дні тому +1

    Hannah ur so beutiful but what is that on your teeth😂❤

  • Sara Madit
    Sara Madit 4 дні тому +2

    OMG it’s 4am. *WHY AM I AWAKE?!?!*

  • Kris Roberts
    Kris Roberts 4 дні тому

    If the fact someone's missing a couple of teeth is enough to put you off then it would never work out, people need to stop being so soft!

  • S C
    S C 4 дні тому +1

    I've never seen such a self-absorbed video

  • Paradise paradise
    Paradise paradise 4 дні тому +1

    That's so funny hahaha 😐😐😐

  • Ramona Rivera
    Ramona Rivera 4 дні тому

    Omg but i like your vedeos but is that your real tooth ?

  • Your Boss
    Your Boss 4 дні тому

    There’s random and then there’s this

  • Motive Films
    Motive Films 4 дні тому +3

    Not funny
    Didn't luagh


    ^^^meme

  • Pepperoni WADEM
    Pepperoni WADEM 4 дні тому

    I have seen many hate comments on this channel, and I would like the true fans of Hannah to please NOT write crazy replies. And please, do not write anything rude, mean or hating. But if you have to, okay. I'm not telling you what do. Wait am I? Just don't be mean and be kind on this Earth. Hannah, I think you're very creative and your work is great.

    • WUMBO
      WUMBO 4 дні тому

      Shut the fuck up fanboy this shit is terrible

  • Jordan Daughtry
    Jordan Daughtry 4 дні тому

    You suck

  • Best video clips
    Best video clips 4 дні тому +1

    Who have crazy friend like that

  • best of
    best of 4 дні тому

    This video is so funny I forgot to laugh


    Please stop making videos ur not funny